dijous, 10 de juliol del 2014

SORTIDA VALL DE  BESSIBERRI SECCIÓ JUVENIL DE MUNTANYA CEAR

El passat dia 4 de juliol del 2014, 5 membres del grup de veterans de la secció juvenil de muntanya del CEAR,  van realitzar una sortida d'excursionisme per la vall de Bessiberri. Hi havia intenció de poder per algun cim, però la gran quantitat de neu encara a les altes muntanyes, ens va fer modificar la sortida.

Després d'aparcar a la boca sud del túnel, comencem a caminar cap amunt a les 16:30h de la tarda. A les 2 hores, després d'una pujada continua, fem una parada obligada al Estany de Bessiberri, i ens quedem al·lucinats del paisatge tant bonic, i al fons de la vall, es deixa entre veure el refugi, l'objectiu del dia.

A la hora i mitja, un cop al refugi, ens instal·lem, fem una mica de descoberta de l'entorn, i a preparar el sopar. Van començar a treure el menjar de les motxilles, i semblava que ens havíem de quedar una setmana, quant de menjar!!!  ara entenia per què els hi costava tant de pujar caminant!!!

Al dia següent a les 7:00h del matí ja estàvem desperts, després d'una nit, on no es va dormir massa, vam fer l'esmorzar i motxilla, i vam decidir anar baixant tranquil·lament. Vam fer un segon esmorzar al estany, vam intentar fer volar una cometa i alguns valents fins i tot es van atrevir a banyar-se. Poc a poc vam continuar baixant pel sender, fins que a les 13h que ja estàvem al cotxe fem un refresc.

En resum, una altra nova experiència per aquest petit grup de grans muntanyencs, gràcies a tots vosaltres i a els acompanyants per fer-ho possible.!!